Thursday, December 11, 2008

Wedding rohaizah & fadhir

Huhuhu...akhirnya baru aku berkesempatan nak upload pict sekitar majlis perkahwinan kawan kiter rohaizah (ex 5P1) a.k.a bestfren radia coz duk sebelah dlm kelas..heheh..lastweek bz uruskan kenduri akikah hadif n mlm ni baru teringat nak update blog ng pict rohaizah ni..
Beberapa pict utk tatapan kawan2 yg tak dpt hadir..(30hb nov 2008)

selepas makan berdamai



gelagat pengantin baru..sempat betulkan samping hubby die..



lama tunggu nak bgambar ng pengantin ni tau..(tnye la pit) :)


sementara tunggu pengantin,berposing dulu dpn pelamin..tak larat
dukung ahmad hadif lelama ni..huhuhu

gambar plg awal baru sampai trus g jumpa rohaizah
takut die tak tau aku sanggup dtg..hehehe

rs macam anak dara lagi jer bile bergambar camni ng pit..;)

gelagat kiteorg dlm bilik pengantin sementara tunggu
nak bergambar ng rohaizah..
Semoga perkahwinan mereka berdua ni dilimpahkan rezeki dengan anak2 yg soleh&solehah serta hubungannya berkekalan hingga akhir hayat..Amin..


15 comments:

ShizKassim said...

oooo... die nie... baru aku cam...

rad said...

purple....teringat aku zaman kat poly ngan miss purple (rohaizah)...hehehe....

Unknown said...

lainnya muka rohaizah...
huhuhu...muka sumer dah dewasa...
anak ko pun dah beso kan....

Qaseh Iman said...

heheh..rajinnye korg pegik eik...
ape2 pun..lain tuh muka rohaizah...
semoga berkekalan keakhir hayat..

Feeqaishak said...

shiz: akhirnya baru ko cam sape rohaizah erk..

rad: time kat sek dulu ko tak tau ke dio memang minat color purple..

et :haah nasib ko ckp muka sumer dh dewasa..bukan tua erk..heheh
anak aku dh 8bln skrg..
aisha:sesiapanya majlis,kalau dh dijemput insyaAllah kite akan dtg punye la..

rad said...

lah...aku ingat masa kat poly dia minat kala purple...rupernya dr sek...naper aku duk sblh dia aku x tahu..kui..kui..kui...

.:chEyaNtie:. said...

weh pika...ko dah nampak macam mak orang sangat la kalo dok sebelah pit tuuuu kikikiki..semangat laaaa

.:chEyaNtie:. said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Feeqaishak said...

rad: tu la rad..cam aku lak yg duk sebelah die leh tau ..heheh..

mak: time cuti ni mmg takder xtvt..so mcm best jer duk makan n berehat kat umh..tu yg nampak cam semangat je kan.,hehehe tp muka aku still awet muda kan..:)

$@m said...

ah ok... aku dah ingat dah korang. sori kat pit sebab aritu aku tak ingat dia kelas mana. pika, ko kelas mana dulu, ko pun aku lupa. sori. lepas tu si pengantin ni pun aku tak berapa camla walaupun satu kelas tapi aku tak pernah pulak tengok dia tak pakai tudung. so ble remind aku tak dia duduk kat belah mana masa kat kelas dulu?

Feeqaishak said...

sam: aku duk depan sekali (ngadap papan hitam)ng siti aishah a.k.a aai..yang rohaizah ni duk sblh radiah kat belakang aku..so kiteorg ni 1 kelas ar 5p1..pit,aai.yanti,rohaizah n rad,e.t.kire 1 geng la dulu..leh ingat tak..

ShizKassim said...

sam..aku pu nkelas koo...ko tak ingat kee???

PutRi said...

sam..patut la ko buat dek jer bile nmpak aku..rupenya ko mmg x ingat aku kelas mana...cehh..hampeh la ko nie..
mak: pika skrg mmg dah jd mak org pun...

Feeqaishak said...

pitt:kite ni bukan geng yg glamour kat sek. tu,yg semua kengkawan kite dieorg tak cam..even dulu 1 kelas kan..nasib la ader blog ssijb98 ni..kalau tak duk selisih jalan pun tak cam gak..hehhe

sk8erboyjb a.k.a YeM said...

pyka ni klas yg maner ea.